ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

7

+420 604 610 605

info@betler.cz

  • Úvod
  • Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamační řád e-shopu BETLER.cz

Tento reklamační řád se řídí českými zákony a vztahuje se na spotřební zboží prodávané společností BETLER CZ, s.r.o.

Základní pojmy

  • Spotřebitel: Fyzická osoba, která nakupuje zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti.

  • Prodávající: Společnost BETLER CZ, s.r.o.

  • Zákazník: Může být spotřebitel nebo podnikatel (nákup na IČ).

Záruka a vady zboží

  • Záruční doba:

    • 24 měsíců pro spotřebitele (pokud není smluveno jinak).

    • 12 měsíců pro podnikatele.

  • Záruka se nevztahuje na:

    • Vady způsobené nesprávnou údržbou, montáží, skladováním nebo používáním.

    • Poškození běžným opotřebením, chemickými vlivy nebo vlivem počasí.

    • Vady, kvůli kterým byla poskytnuta sleva.

    • Zjevné vady, které měly být reklamovány při převzetí zboží od dopravce.

    • Drobné barevné odchylky u materiálů (dřevo, látky).

    • Změny barvy dřeva nebo částečné změknutí materiálů.

    • Případy, kdy tolerance rozměrů matrace nepřesahuje +/- 1,5 až 3 cm.

    • Proležení matrace, které nepřesahuje 13 % její výšky.

Specifické vlastnosti produktů, které nejsou považovány za vady

  • U výrobků z masivu:

    • Povrchová úprava a kvalita dřeva na nepohledových částech (např. zadní strana čela, vnitřní část postele).

    • Vizuálně patrné spoje (tzv. spárovka).

    • Uvolňování pachu z použitých laků a olejů, které časem zmizí.

  • U čalouněných postelí:

    • Použití látky nižší kvality nebo jiného barevného odstínu na nepohledových částech.

    • Rozměry postele, které ovlivňuje ruční výroba.
    • Vlastnosti materiálu, které nelze ovlivnit.

    • Uvolňování pachu z použitých materiálů a lepidel (vůně novoty).

    • Barevné odstíny látek na jednotlivých komponentech.
  • U lamelových roštů:

    • Rozměrová tolerance (o 5 cm kratší a o 1 cm užší) pro správné uložení.

    • Suky, rozdílné zbarvení nebo výrobní nedokonalosti na spodní straně.

    • Vrzání, které lze vyřešit promazáním olejem nebo mýdlem.

    • Drobné oděrky způsobené manipulaci a dopravou
  • U matrací:

    • Uvolňování pachu z použitých materiálů a lepidel (vůně novoty).

    • Částečné změknutí v místech kontaktu s tělem (zpoceným).

    • Barevné odchylky pěny.

    • Vnější rozměry +/- až 3 cm

Jak reklamovat zboží?

  1. Místo reklamace: Reklamaci uplatníte v prodejně na adrese Chlumecká 1539, Praha 14 - Kyje (Černý Most), nebo písemně e-mailem na info@betler.cz.

  2. Písemná reklamace: Do e-mailu uveďte: jméno, příjmení, adresu, e-mail, telefon, název zboží, rozměr, popis vady, doložení průkazných fotografií s reklamovanou vadou a datum zakoupení.

  3. Doručení zboží: Pokud je nutné zboží zaslat, pečlivě ho zabalte, abyste předešli poškození. Náklady na přepravu hradí zákazník.

Vyřízení reklamace

  • Lhůta: Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s prodejcem nedohodnete jinak.

  • Lhůta se pozastaví, pokud prodejce nemá všechny potřebné podklady a požádá vás o jejich doplnění.

  • V případě uznání reklamace a nutnosti vrácení peněz bude platba provedena převodem na váš bankovní účet.

 

Přihlašte se k odběru newsletteru na Váš e-mail
Přihlašte se a naše nejlepší slevy a nabídky budeme posílat do Vaší e-mailové schránky.

Rychlá navigace

Informace pro Vás

Kontakt

Tel.: +420 604 610 605
info@betler.cz

Číslo účtu RB: 90807050/5500

BETLER.cz

BETLER CZ, s.r.o.
Chlumecká 1539
198 00 Praha 14 - Kyje
IČ: 03315878, DIČ: CZ03315878

Přihlášení

0