- Úvod
- Reklamační řád
Reklamační řád
Reklamační řád e-shopu BETLER.cz
Tento reklamační řád se řídí českými zákony a vztahuje se na spotřební zboží prodávané společností BETLER CZ, s.r.o.
Základní pojmy
-
Spotřebitel: Fyzická osoba, která nakupuje zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti.
-
Prodávající: Společnost BETLER CZ, s.r.o.
-
Zákazník: Může být spotřebitel nebo podnikatel (nákup na IČ).
Záruka a vady zboží
-
Záruční doba:
-
24 měsíců pro spotřebitele (pokud není smluveno jinak).
-
12 měsíců pro podnikatele.
-
-
Záruka se nevztahuje na:
-
Vady způsobené nesprávnou údržbou, montáží, skladováním nebo používáním.
-
Poškození běžným opotřebením, chemickými vlivy nebo vlivem počasí.
-
Vady, kvůli kterým byla poskytnuta sleva.
-
Zjevné vady, které měly být reklamovány při převzetí zboží od dopravce.
-
Drobné barevné odchylky u materiálů (dřevo, látky).
-
Změny barvy dřeva nebo částečné změknutí materiálů.
-
Případy, kdy tolerance rozměrů matrace nepřesahuje +/- 1,5 až 3 cm.
-
Proležení matrace, které nepřesahuje 13 % její výšky.
-
Specifické vlastnosti produktů, které nejsou považovány za vady
-
U výrobků z masivu:
-
Povrchová úprava a kvalita dřeva na nepohledových částech (např. zadní strana čela, vnitřní část postele).
-
Vizuálně patrné spoje (tzv. spárovka).
-
Uvolňování pachu z použitých laků a olejů, které časem zmizí.
-
-
U čalouněných postelí:
-
Použití látky nižší kvality nebo jiného barevného odstínu na nepohledových částech.
- Rozměry postele, které ovlivňuje ruční výroba.
-
Vlastnosti materiálu, které nelze ovlivnit.
-
Uvolňování pachu z použitých materiálů a lepidel (vůně novoty).
- Barevné odstíny látek na jednotlivých komponentech.
-
-
U lamelových roštů:
-
Rozměrová tolerance (o 5 cm kratší a o 1 cm užší) pro správné uložení.
-
Suky, rozdílné zbarvení nebo výrobní nedokonalosti na spodní straně.
-
Vrzání, které lze vyřešit promazáním olejem nebo mýdlem.
- Drobné oděrky způsobené manipulaci a dopravou
-
-
U matrací:
-
Uvolňování pachu z použitých materiálů a lepidel (vůně novoty).
-
Částečné změknutí v místech kontaktu s tělem (zpoceným).
-
Barevné odchylky pěny.
- Vnější rozměry +/- až 3 cm
-
Jak reklamovat zboží?
-
Místo reklamace: Reklamaci uplatníte v prodejně na adrese Chlumecká 1539, Praha 14 - Kyje (Černý Most), nebo písemně e-mailem na info@betler.cz.
-
Písemná reklamace: Do e-mailu uveďte: jméno, příjmení, adresu, e-mail, telefon, název zboží, rozměr, popis vady, doložení průkazných fotografií s reklamovanou vadou a datum zakoupení.
-
Doručení zboží: Pokud je nutné zboží zaslat, pečlivě ho zabalte, abyste předešli poškození. Náklady na přepravu hradí zákazník.
Vyřízení reklamace
-
Lhůta: Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s prodejcem nedohodnete jinak.
-
Lhůta se pozastaví, pokud prodejce nemá všechny potřebné podklady a požádá vás o jejich doplnění.
-
V případě uznání reklamace a nutnosti vrácení peněz bude platba provedena převodem na váš bankovní účet.
